وباکا

آموزش تخصصی برنامه نویسی وب

افزونه های فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه استفاده می کنند.در این قسمت به معرفی 5 افزونه برای وردپرس می پردازیم که برای ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس استفاده می شوند. با نصب هر کدام از این افزونه ها می توانید در کنار سایتتان یک فروشگاه اینترنتی هم راه اندازی کنید.

افزونه Easy digital download

اگر فروشگاه اینترنتی شما مختص فروش کالاهای دانلودی و مجازی می باشد ، افزونه Easy Digital Downloads برای شما ساخته شده است ! بر خلاف سایر افزونه ها ، این افزونه تنها روی قابلیت های کاربردی و سادگی استفاده از افزونه تمرکز کرده است یکی از قابلیت های کلیدی این افزونه امکان نمایش اطلاعات کامل در مورد تعداد فروش و میزان درآمد شما می باشد .

از آنجا که افزونه EDD با استانداردهای برنامه نویسی وردپرس ایجاد شده است ، یکی از بهترین افزونه ها در زمینه امکان شخصی سازی و ویرایش قسمت های مختلف آن توسط توسعه دهندگان محسوب می شود .

توسط این افزونه قدرتمند شما می توانید نسبت به فروش اقلامی مانند کارت شارژ ، جزوات و کتاب های الکترونیکی ، مقالات و … اقدام کنید .

قابلیت های کلیدی این افزونه عبارت اند از : کدهای تخفیف ، گزارش فروش ، تاریخچه خرید کاربران ، ذخیره مشخصات دانلود ، درگاه های پرداخت ایرانی و خارجی فراوان ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و واحد پول ایران و … . همچنین برای Easy Digital Downloads بیش از ۲۰۰ افزونه جانبی ساخته شده است که قابلیت های بیشتری را به این افزونه جالب اضافه می کند .

افزونه ووکامرس(Woocommerce)

از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به کنترل دقیق روی موجودی ، سیستم تخفیف قدرتمند ، مدیریت سفارشات ، گزارش فروش ، فروش محصولات دانلودی و مجازی ، محیط کاربری مشتریان ، کنترل کامل حمل و نقل و مالیات ، وجود درگاه های پرداخت فارسی و خارجی زیاد ، امکان تعریف کالاهی متغیر ، امکان فروش کالاهای گروهی ، امکان خرید بدون نیاز به عضویت ، سیستم نقد و بررسی کالاها توسط خریداران ، امکان استفاده به عنوان کاتالوگ محصولات ، امکان صدور فاکتور ، امکان افزایش قابلیت ها با نصب افزونه های جدید و فراوان ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و واحد پول ایران و … اشاره نمود

افزونه wp e-commerce

این افزونه محبوب اولین افزونه فروشگاه ساز وردپرس می باشد که با قابلیت ها و توانایی های زیادی عرضه شده است .wp e-commerce نیزبه صورت رایگان منتشرشده است و شما می توانید افزونه های مورد نیازتان را برای آن خریداری کنید. توسعه دهندگان این افزونه پشتیبانی نسبتا مناسبی را ارائه می دهند . اگر چه یکی از نقاط ضعف افزونه وجود باگ های مختلف است که خلاص شدن از شر آن ها نیازمند داشتن دانش فنی مناسب در مورد برنامه نویسی است . این افزونه کارآمد با قابلیت هایی مثل سیستم منعطف کوپن و تخفیف ، حمل و نقل رایگان ، ابزارک های متنوع ، سیستم پرداخت تک صفحه ای ، هماهنگی با وردپرس شبکه ، هماهنگی با سایر سیستم های فروشگاه ساز ، وجود درگاه های پرداخت متنوع خارجی و … یکی از انتخاب های مناسب در این زمینه محسوب می گردد .

افزونه market press

افزونه MarketPress یک افزونه قدرتمند برای ساخت فروشگاه های اینترنتی بر پایه وردپرس است . این افزونه توسط WPMU DEV توسعه داده شده است که یکی از بهترین توسعه دهندگان وردپرس محسوب می شود . طراحی مناسب ، راحتی در استفاده و شخصی سازی و امکانات زیاد از جمله قابلیت های ویژه این افزونه محسوب می شوند .

افزونه MarketPress به صورت پیشفرض با افزونه های بادی پرس و وردپرس شبکه هماهنگ است ، به این معنا که از این افزونه می توانید شبکه ای از فروشگاه های اینترنتی مختلفمانند (eBay) را راه اندازی کنید .

از جمله قابلیت های کلیدی  می توان MarketPress می توان به پشتیبانی از درگاه های پرداخت معروف ، امکان فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی ، امکان تعریف گزینه های معربوط به مالیات ، داشتن تنظیمات مربوط به حمل و نقل ، سیستم تخفیف و کوپن قدرتمند ، بی نهایت متغیر برا کالاها ، مدیریت کامل روی موجودی انبار ، داشتن کدهای کوتاه قدرتمند و … اشاره نمود .

افزونه jigoshop

با استفاده از افزونه jigshop می توانیدسایت ورودپرسی خودرابه یک فروشگاه پویا تبدیل کنید.  اگر چه این افزونه یکی از افزونه های خوب برای ساخت فروشگاه اینترنتی محسوب می شود ف ولی کمبود قالب ها و افزونه های رایگان آن را در مقابل رقیبان در جایگاه پایین تری قرار می دهد .

ارائه گزارشات دقیق ، امکان فروش محصولات دانلودی ، امکان فروش محصولات متغیر ، ابزارک ها و کدهای کوتاه فراوان ، پرداخت تک صفحه ای ، مدیریت موجودی کالاها ، درون ریزی یا برون بری محصولات ، نمایش محصولات مرتبط و بسیاری دیگر از قابلیت های افزونه رایگان jigoshop  محسوب می شوند. این افزونه رایگان از جمله فروشگاه سازهای خوب وردپرس می باشد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب