وباکا

آموزش تخصصی برنامه نویسی وب

با کمک این سرویس می توانید متن دلخواه خود را با هر زبانی از جمله زبان فارسی تلفظ کرده تا توسط نرم افزار تایپ شود.یکی از کارهای سخت و وقت گیر و خسته کننده، تایپ کردن متن ها می باشد که با ارائه این سرویس از طریق سایت  اسپیچ تسکتر برطرف شده است.

دیگر نیازی به تایپ کردن ندارید و که می توانید متن دلخواه را به سرعت خوانده تا به صورت خودکار تایپ شود. این سرویس برای زبان‌های مختلف از جمله زبان فارسی ارائه شده است و تایپ فارسی تقریبا کامل و بدون عیب و نقص را انجام میدهد.

در این سرویس همچنین امکان تعیین کاراکترهای نشانه گذاری مثل نقطه، ویرگول ، دو نقطه، نقطه ویرگول، پاراگراف جدید، علامت سوال، علامت تعجب و… نیز تنها با تلفظ در این عبارتها به متن اضافه میشود.

با ارائه این سرویس دیگر نیازی به هدر دادن وقت تان برای تایپ کلمات نخواهید داشت بلکه کافی است متن را به صورت شمرده بخوانید تا تایپ را انجام دهد.

برای استفاده از این سرویس باید وارد سایت اسپیچ تسکتر شوید، پس از ورود یک پنجره برای ویرایش متن نمایش داده می شود،  زبان مورد نظر را از سمت راست صفحه انتخاب کرده  و با کلیک روی دکمه استارت واقع در گوشه بالا سمت راست و به کمک یک میکروفون یا ضبط کننده صدا، شروع به حرف زدن لغات کنید تا تایپ فارسی را به صورت خودکار برای شما انجام دهد.  پنجره ویرایشگر امکاناتی برای تعیین فونت اندازه رنگ و قالب بندی تقریباً کامل متن است.

یکی از امکانات خوبه این نرم افزار  امکان تایپ خودکار و در کنار آن تایپ کردن دستی و رفع اشکالات متن یا وارد کردن اصطلاحات انگلیسی می باشد.  همچنین امکان چاپ کردن متن دانلود آن به صورت فایل فراهم شده است

متنی که برای این پست نوشته شده را  را با کمک همین نرم افزار تایپ کرده ام.  به شما هم توصیه می کنم همین الان وارد سایت   اسپیچ تسکتر شده و قدرت بالای آن در تایپ متنهای فارسی به صورت خودکار را  مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب